ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

     

    1. Az általunk kiküldött dokumentum átvétele után, Ön a következő szolgáltatást fogja megkapni tőlünk:

    Beadvány mintákat, sablonokat, formanyomtatványokat, amelyeket a kitöltési útmutató szerint kezeljen (aláírás, tanúztatás, küldés)!

    A szolgáltatás, amit elvégzünk több részből áll:

    1. dokumentum/nyomtatvány elkészítése, kiküldése futárral
    2. a dokumentumba írandó szöveg elkészítése az ügyfél elmondása alapján
    3. az elkészített szövegrészek beillesztése az ügyféltől visszaérkezett dokumentumokba
    4. az elkészült anyagok továbbítása a megfelelő címzetteknek az ügyfél helyett

     

    A szolgáltatásnak NEM része a beadványokra kapott válaszok további értelmezése és azokra is újabb beadványok elkészítése, beküldése, de ettől az ügyfél érdekében eltérhetünk.

    A beadvány, sablonok, formanyomtatványok a következők:

    1: Végrehajtás felfüggesztés iránti kérelem.

    2: Végrehajtási kifogás.

    3: Magáncsőd:

    4: Végrehajtás megszüntetése és korlátozása iránti per:

    5: Végrehajtás felfüggesztés a covid veszélyhelyzet miatt – adós kérelmére:

    6: Egyéb polgári peres eljárások:

    7: Elévülési kérelem.

    8: Jogtalan végrehajtás: 

    9: Behajtással kapcsolatos ügyek.

    1. Felelősségvállalás: Az álltalunk kiküldött dokumentumok felhasználásért vagy NEM felhasználásért felelősséget nem vállalunk! A dokumentumok kézhezvétele után nincs ráhatásunk, hogy az ügyfél milyen módon használja, milyen módon alkalmazza azt. Az ügyfélnek módjában áll az általunk kiküldött dokumentumokat módosítani, helytelen adatokat megadni, a kérelmek indoklásban valótlanságokat állítani, vagy megrongálva leadni. Az ügyfél, tévesen is beadhatja az álalunk kiküldött dokumentumokat, vagy rossz helyre.
    2. Vita esetén: Az ügyfél kijelenti, hogy probléma és vitás kérdéseink esetén elsősorban házon belül (peren kívül) kezeli az egymás közt kialakult problémás helyzetet, amennyiben peren kívüli megegyezés nem hoz eredményt, úgy jogvita esetén a PKKB az illetékes hatóság. Az ügyfél kijelenti, hogy amennyiben problémás helyzet alakul ki, úgy panaszkezelési űrlapunkat tölti ki a befizetett összeg visszaigénylésére.
    3. Az ügyfél megérti és elfogadja, hogy a telefonbeszélgetés folyamán nem tudjuk megállapítani története hitelességét, (nem is ez a feladatunk) és nem tudjuk megállapítani, hogy az álltalunk hallottak megfelelnek-e a valóságnak, illetve azt sem, hogy az ügyfél helyesen tájékozott a tartozásával kapcsolatban, ezek a dokumentumok ezért nem mindenki számára válnak hasznossá, és nem mindenkinek sikerül a kívánt eredményt elérni vele! Amennyieben a szolgáltatásunkat megvásárolja úgy, nem biztos, hogy ezt fel tudja használni. Ha kiderül, hogy egyéb nyomtatványra van szüksége, természetesen azt díjmentesen pótoljuk.
    4. Egyéb költségek: Az ügyfélnek a megvásárolt szolgáltatásunkért kért összeget kell megfizetnie felénk, egyéb költségek azonban felmerülhetnek, például a bíróság illeték díjat számíthat fel a beadványok benyújtásakor.  
    5. Segítség: Amennyiben az ügyfél a megvásárolt dokumentumokat nem tudja az általunk nyújtott segítségekkel kitölteni, úgy nem vagyunk kötelesek telefonon vagy email formájában további segítséget nyújtani az ügyfélnek.  Az általunk nyújtott további segítség nem kötelező, hanem szívesség formájában kapja meg az ügyfél.
    6. Pénz visszafizetés: A díj visszatérítése nem áll módunkban még akkor sem, ha az ügyfél a kapott szolgáltatásokat, információkat nem használja fel, meggondolja magát, hiszen kérésére a szolgáltatást elvégeztük, az anyagokat elkészítettük, kiküldtük. Ha időközben egyéb jogi segítséget vett igénybe vagy megállapodást kötött, akkor sem térítendő vissza az elvégzett szolgáltatásunk díja. Ügyfél elfogadja, hogy az általunk elkészített dokumentumok ellenére is kaphat kedvezőtlen bírálatot, ítéletet, elutasítást. Ez nem képez visszafizetési igényt.
    7. A szolgáltatás díja 60.000 ft. Az ügyféllel történő beszélgetés során kedvezmény adható. Ha azonban a futárral kiküldött dokumentumokat bármely okból kifolyólag nem veszi át, akkor az eredeti 60e ft-os ár megfizetése és ennek költségei terhelik. Ügyfél kifejezetten elfogadja, hogy ha jelen csomagot nem veszi át és ebből felénk tartozása keletkezik és később bármi egyéb szolgáltatást megrendel, akkor annak a befizetett díja előbb ezt a tartozását csökkenti és annak a rendezéséig nem kell az újat szolgáltatnunk.

     

    Partnermentor Gazdaságfejlesztési és Projektkoordinációs Iroda Kft

    • adószám: 25750702-2-42
    • székhely: 1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2-4. A. ép. Fsz. 7. ajtó
    • cégjegyzékszám: 01-09-287141
    • kapcsolattartó: 0620-222-11-22

    ADATVÉDELEM

    1. Az „ügyfél” Hozzájárul, hogy az említett módon számunkra átadott adatait, új ajánlatok, céljából, kapcsolattartás, célból, felhasználjuk, azt 3. félnek is továbbítsuk az ügyével kapcsolatban!
    2. Adatait kérésére töröljük.
    3. Az adatokat, iratokat 5 évig tároljuk.
    4. Személyes adatait a jelen adatvédelmi nyilatkozat és az alkalmazandó jogszabályok rendelkezéseinek betartásával kezeljük.
    5. Ha a nyilatkozatunk tartalma, jelentős mennyiségben változna, tájékoztatjuk Önt!
    6. Törvényes képviselő, hozzájárulása nélkül 16-éven aluli gyermek adatait nem kezeljük.
    7. Ezen irat megerősítésével, elfogadja az adatkezelési nyilatkozatunkat.              
    8. A kizárólag a következő típusú személyes adatokat gyűjthetjük, tárolhatjuk és használhatjuk fel:
    9. a számítógépével kapcsolatos információkat, beleértve az Ön IP-címét, a földrajzi tartózkodási helyét, a böngészője típusát és verzióját, valamint az operációs rendszerét;
    10. információkat a weboldalunk meglátogatásáról és annak használatáról, ideértve a külső hivatkozás adatait, a látogatás hosszát, az oldalmegtekintéseket és a weboldalon a navigáció adatait a  weboldalunkon az űrlapunk mezőben megadott információkat, például az e-mail címét, nevét, születési idő a weboldalunkon az e-mailes levelezőlistára és/vagy hírleveleinkre feliratkozáskor megadott információkat, például: a neve, e-mail címe a weboldalunk használata közben keletkező információkat, többek között, hogy mikor, milyen gyakran és milyen körülmények között használja weboldalunkat;
    11. Mielőtt valamely másik személy személyes adatait feltárná előttünk, Önnek kötelező az adott személy hozzájárulásával rendelkeznie a személyes adatok megosztását, valamint a személyes adatoknak a jelen adatvédelmi nyilatkozat előírásaival összhangban történő feldolgozását illetően      
    12. Az Ön személyes adatainak felhasználása
    13. A weboldalunkon keresztül vagy telefonon vagy bármely más úton számunkra elküldött személyes adatait a jelen adatvédelmi nyilatkozatban vagy a weboldal vonatkozó oldalain meghatározott célokra használjuk fel. Az Ön személyes adatait a következő célokra használhatjuk fel:
    14. a weboldalunk és a vállalkozásunk adminisztrálása;
    15. a weboldalunk testre szabása az Ön számára;
    16. a weboldalunkon található szolgáltatások elérhetővé tétele az Ön számára
    17. a weboldalunkon keresztül megvásárolt áruk postázása az Ön részére;
    18. a weboldalunkon keresztül megvásárolt szolgáltatások nyújtása az Ön részére;
    19. számlák és fizetési emlékeztetők küldése, és Öntől a befizetések begyűjtése;
    20. nem marketing célú kereskedelmi kommunikáció küldése az Ön részére;
    21. olyan e-mail értesítések küldése Önnek, amelyeket Ön kifejezetten kért;
    22. e-mail hírlevelünk küldése Önnek, ha azt igényelte (bármikor értesíthet minket, ha már nem kéri a hírlevelet);
    23. üzleti vállalkozásunkkal vagy vállalkozásainkkal, illetve gondosan kiválasztott harmadik felek vállalkozásaival kapcsolatos marketingkommunikációk küldése az Ön részére, postai úton vagy – ha ehhez Ön kifejezetten hozzájárult – e-mailben vagy hasonló technológia alkalmazásával (bármikor értesíthet minket, ha már nem kéri a hírlevelet);
    24. harmadik felek számára statisztikai információk szolgáltatása felhasználóinkról (azonban ezek a harmadik felek nem azonosíthatnak egyetlen felhasználót sem ezen információk alapján);
    25. a weboldalunkkal kapcsolatos, az Ön által vagy az Önről tett tudakozódások és panaszok kezelése;
    26. a weboldalunk biztonságának megőrzése és a csalások megelőzése;   
    27. egyéb felhasználások.
    28. Ha Ön személyes információkat küld nekünk a weboldalunkon való közzététel céljából, ezeket az információkat mi közzétesszük és egyéb módon felhasználjuk az Ön által nekünk megadott engedély alapján.
    29. A személyes adatok közzététele       
    30. A személyes adatait bármilyen alkalmazottunkkal, tisztségviselőnkkel, biztosító társasággal, szakmai tanácsadókkal, beszállítókkal vagy alvállalkozókkal közölhetjük, amennyiben ez ésszerű és szükséges a jelen adatvédelmi nyilatkozatban meghatározott célok biztosításához.
    31. A személyes adatait közölhetjük a cégcsoportunk bármelyik tagjával (azaz leányvállalatainkkal, a holdingtársaságunkkal és annak minden leányvállalataival), amennyiben ez ésszerű és szükséges a jelen adatvédelmi nyilatkozatban meghatározott célok biztosításához.     
    32. A személyes adatait közzé tehetjük:
      • olyan mértékben, amennyire a törvény ezt megköveteli;
      • a folyamatban lévő vagy jövőbeni bírósági eljárásokkal kapcsolatban;
      • a törvényes jogaink megállapítása, gyakorlása vagy védelme érdekében (többek között: a csalások megelőzése és a hitelkockázat csökkentése céljából történő információszolgáltatás mások számára);
      • az általunk eladott (vagy a jövőben eladott) minden vállalkozás vagy vagyontárgy vevője számára; és bármely olyan személy számára, akinek az esetében észszerűen feltételezhetjük, hogy bírósághoz vagy más illetékes hatósághoz fordulhat a személyes információ közzététele érdekében, amennyiben ésszerű véleményünk szerint az ilyen bíróság vagy hatóság valószínűleg elrendelné az említett személyes információ közzétételét.
    33. A jelen adatvédelmi nyilatkozatban foglalt esetek kivételével az Ön személyes adatait nem adjuk át harmadik feleknek.       
    34. A személyes adatok megőrzése
    35. A jelen szakasz tájékoztat az adatmegőrzési irányelveinkről és eljárásainkról, amelyek célja annak biztosítása, hogy a személyes adatok megőrzésére és törlésére vonatkozó jogi kötelezettségeinknek megfelelően járjunk el.
    36. A személyes adatokat, amelyeket bármilyen célból vagy célokból feldolgozunk, tilos annál hosszabb ideig megőrizni, mint amennyi ideig szükséges a tárolásuk ehhez a célhoz vagy célokhoz.
    37. Adatvédelmi irányelvünk kimondja, hogy nem kezelhetünk fotó alapon képszült személyes okmányokat a személyes adattípus azonnal törlésre kerül. Ez alól kivételt élvez a 37. pont.
    38. A személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat (beleértve az elektronikus dokumentumokat is) az alábbiaknak megfelelően megőrizzük:
    39. olyan mértékben, amennyire a törvény ezt megköveteli;
    40. amennyiben a dokumentumok relevánsak lehetnek bármilyen folyamatban lévő vagy jövőbeni bírósági eljárásban; és
    41. törvényes jogaink megállapítása, gyakorlása vagy védelme érdekében (többek között: a csalások megelőzése és a hitelkockázat csökkentése céljából történő információszolgáltatás mások számára).
    42. Az Ön személyes adatainak biztonsága
    43. Megtesszük a megfelelő technikai és szervezeti óvintézkedéseket annak érdekében, hogy megakadályozzuk a személyes adatai elvesztését, a velük való visszaélést vagy a módosításukat.
    44. Minden, az Ön által megadott személyes információt biztonságosan tároljuk.
    45. Ön tudomásul veszi, hogy az információ továbbítása az interneten keresztül alapvetően bizonytalan jellegű, és nem garantálhatjuk az interneten keresztül továbbított adatok biztonságát.
    46. Időnként frissíthetjük ezt az adatvédelmi nyilatkozatot azáltal, hogy közzétesszük az új verzióját a weboldalunkon. Időnként ellenőrizze ezt az oldalt annak érdekében, hogy megismerje az adatvédelmi nyilatkozat módosításait. Önt az adatvédelmi nyilatkozat változásairól e-mailben.
    47. Felszólíthat minket arra, hogy bocsátsunk rendelkezésére minden személyes információt, amely nálunk elérhető Önről; az ilyen információk szolgáltatása a következő feltételek mellett történik.
    48. az Ön személyazonosságának a megfelelő módon történő általában elfogadjuk útlevelének fénymásolatát, amelyet közjegyző hitelesít, közüzemi számla olyan eredeti példányával együtt, amely tartalmazza az Ön jelenlegi lakcímét.
    49. A törvény által megengedett mértékben visszatarthatjuk az Ön által kért személyes információkat.    
    50. Bármikor felszólíthat bennünket arra, hogy marketing célból ne dolgozzuk fel személyes adatait. Ezt külön a weboldalon megadott e-mail címen jelezze nekünk.
    51. Weboldalunk hivatkozásokat és részleteket tartalmaz harmadik felek weboldalait illetően. Nem áll módunkban a harmadik felek adatvédelmi irányelveit és gyakorlatait ellenőrizni, valamint azokért nem vagyunk felelősek.
    52. Az adatok frissítése
    53. Kérjük, tudassa velünk, ha javítani vagy frissíteni kell az Önnel kapcsolatosan általunk tárolt személyes adatokat a weboldalunkon található email címen.

    Weboldalunk sütiket alkalmaz. A süti egy azonosítót (betűket és számokat) tartalmazó fájlnak felel meg, amelyet a web szerver küld a web böngészőnek, és amelyet a böngésző eltárol. Ezután megtörténik az azonosító visszaküldése a szerverhez minden alkalommal, amikor a böngésző lekér egy adott oldalt a szerverről. A sütik lehetnek „tartós” vagy „munkamenet” sütik: a tartós sütiket a böngésző tárolja, és a megadott lejárati időpontig érvényben maradnak, kivéve, ha a felhasználó a lejárati idő előtt törli őket; a munkamenet süti ezzel szemben lejár a felhasználói munkamenet végén, amikor a böngészőt bezárja a felhasználó. A sütik általában nem tartalmaznak olyan információt, amely által személyesen azonosítható lenne a felhasználó, azonban az Önről általunk tárolt személyes adatok kapcsolódhatnak a sütikben tárolt, illetve a sütikből kiolvasható információkhoz. Weboldalunkon kizárólag munkamenet sütiket / kizárólag tartós sütiket / munkamenet sütiket és tartós sütiket is használunk.

×
×

Cart